EntebbePengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan

  • masa pelepasan:2022-10-16 08:38:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:358
  • Penerangan pantas:

    Entebbe,Penukar jenis kering& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the gro

Kandungan artikel

Penukar jenis kering

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

EntebbePembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

TriafnerPerformasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak,EntebbeKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusi,EntebbePengubah terjun minyak 630, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar,EntebbeSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis kering, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Operasi pengubah tenggelam minyak


EntebbePengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan



Pengubah terbenam minyak

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, ahli-ahli boleh periksa alat khas, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Pengurusan ekonomiKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:


EntebbePengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan



Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

OK atau tidak?Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

EntebbeDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

BadIschlMaklumat produk lain
  • Daerah HaldimandHarga pengubah kuasa 1600KVAApa prestasi dan kelebihan produk

    Daerah HaldimandHarga pengubah kuasa 1600KVAApa prestasi dan kelebihan produk

  • TimminsHarga pengubah kuasa 1600KVAPerkadaran varieti sinergistik

    TimminsHarga pengubah kuasa 1600KVAPerkadaran varieti sinergistik

  • CharlottetownHarga pengubah kuasa 200KVAPengurusan ujian kebolehtelapan

    CharlottetownHarga pengubah kuasa 200KVAPengurusan ujian kebolehtelapan

  • RimouskiHarga pengubah kuasa 500KVAPasaran komoditi mempunyai kesan yang lebih besar

    RimouskiHarga pengubah kuasa 500KVAPasaran komoditi mempunyai kesan yang lebih besar

  • Grande PrairieHarga pengubah kuasa: 1000KVAApakah pesanan sosial industri

    Grande PrairieHarga pengubah kuasa: 1000KVAApakah pesanan sosial industri

  • Salaberry-de-ValleyfieldHarga pengubah terbenam minyakCiri industri

    Salaberry-de-ValleyfieldHarga pengubah terbenam minyakCiri industri

  • PentictonHarga pengubah terbenam minyakAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

    PentictonHarga pengubah terbenam minyakAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

  • ThomasHarga pengubah tiga fasaMengapa kadar faedah terus meningkat

    ThomasHarga pengubah tiga fasaMengapa kadar faedah terus meningkat

  • segera:Peringatan: Maklumat EntebbePengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan memberi anda EntebbePengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan oleh syarikat kami, perkhidmatan EntebbePengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EntebbePengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EntebbePengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan. EntebbePengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EntebbePengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!