BugiriPengubah bekalan kuasa dan distribusiApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk

  • masa pelepasan:2022-10-20 08:03:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:347
  • Penerangan pantas:

    Bugiri,Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan b

Kandungan artikel

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

BugiriDalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Baitulmuqaddis TimurAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a,BugiriItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyak, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


BugiriPengubah bekalan kuasa dan distribusiApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk



Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu,BugiriDimensi pengubah selam minyak 1600KVA, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Kepastian KualitiDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa,BugiriProspek pengubah distribusi, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Solusi bunyi pengubah jenis kering


BugiriPengubah bekalan kuasa dan distribusiApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Perbaikan kualitiUntuk kebocoran yang telah berlaku cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

BadIschlMaklumat produk lain
  • PericoParameter utama pengubah tenggelam minyakCara melakukan ujian tekanan

    PericoParameter utama pengubah tenggelam minyakCara melakukan ujian tekanan

  • Rio CautoPasar industri pengubah jenis keringpengilang

    Rio CautoPasar industri pengubah jenis keringpengilang

  • Aguada de PasajerosPasar pengubah jenis keringRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

    Aguada de PasajerosPasar pengubah jenis keringRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

  • CalimetePelbagai model pengubahMempunyai kelebihan tersendiri

    CalimetePelbagai model pengubahMempunyai kelebihan tersendiri

  • PalmiraPelbagai pengubahApakah pengelasan tertentu

    PalmiraPelbagai pengubahApakah pengelasan tertentu

  • MinasPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPenghantaran yang baik

    MinasPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPenghantaran yang baik

  • EsmeraldaPemasangan pengubah distribusiJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

    EsmeraldaPemasangan pengubah distribusiJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

  • Nueva GeronaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringApa prinsip reka bentuk

    Nueva GeronaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringApa prinsip reka bentuk

  • segera:Peringatan: Maklumat BugiriPengubah bekalan kuasa dan distribusiApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk memberi anda BugiriPengubah bekalan kuasa dan distribusiApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk oleh syarikat kami, perkhidmatan BugiriPengubah bekalan kuasa dan distribusiApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BugiriPengubah bekalan kuasa dan distribusiApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BugiriPengubah bekalan kuasa dan distribusiApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk. BugiriPengubah bekalan kuasa dan distribusiApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BugiriPengubah bekalan kuasa dan distribusiApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!