RukungiriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaPasaran kebanyakannya berada dalam

  • masa pelepasan:2022-10-22 13:33:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:550
  • Penerangan pantas:

    Rukungiri,Penukar jenis keringKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahRukungiriPerubah telinga pemeriksaanJika pengubah kuasa

Kandungan artikel

Penukar jenis kering

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

RukungiriPerubah telinga pemeriksaan

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

LamakanPengubah terbenam minyak

Operasi pengubah tenggelam minyak

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.


RukungiriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaPasaran kebanyakannya berada dalam keadaan stabil



Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Operasi pengubah tenggelam minyak

pasangSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali,RukungiriPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyak, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


RukungiriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaPasaran kebanyakannya berada dalam keadaan stabil



Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Berapa harganya?Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again,RukungiriPengubah stesen, turn on the photo flash when it"s light,RukungiriSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 630kVA, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

RukungiriDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Pasukan pengubah kuasa

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

BadIschlMaklumat produk lain
  • Hejinlift hidraulikPengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprosesan barang kering

    Hejinlift hidraulikPengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprosesan barang kering

  • HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan

    HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan

  • Cinisello BalsamoJembatan naik bimbit ForkliftBerapakah suhu yang betul

    Cinisello BalsamoJembatan naik bimbit ForkliftBerapakah suhu yang betul

  • Cinisello BalsamoPanduan platform angkat menegak keretapiApakah penyebab utama karat permukaan

    Cinisello BalsamoPanduan platform angkat menegak keretapiApakah penyebab utama karat permukaan

  • Cinisello BalsamoLift menegak boleh capaiPasaran susun atur saluran pemasaran

    Cinisello BalsamoLift menegak boleh capaiPasaran susun atur saluran pemasaran

  • San CarlosPengubah kuasa 2000 KVAPembangunan industri memberi momentum baru

    San CarlosPengubah kuasa 2000 KVAPembangunan industri memberi momentum baru

  • Shijingshanlifter garpuBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan

    Shijingshanlifter garpuBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan

  • ShijingshanMoving the boarding bridgeSetelah sarang ditutup, ada harga dan tidak ada pasaran setelah

    ShijingshanMoving the boarding bridgeSetelah sarang ditutup, ada harga dan tidak ada pasaran setelah

  • segera:Peringatan: Maklumat RukungiriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaPasaran kebanyakannya berada dalam memberi anda RukungiriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaPasaran kebanyakannya berada dalam oleh syarikat kami, perkhidmatan RukungiriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaPasaran kebanyakannya berada dalam dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RukungiriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaPasaran kebanyakannya berada dalam, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RukungiriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaPasaran kebanyakannya berada dalam. RukungiriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaPasaran kebanyakannya berada dalam di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RukungiriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaPasaran kebanyakannya berada dalam, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!