MayugePengubah jenis kering 1250kvaCara mengurangkan bunyi semasa operasi

  • masa pelepasan:2022-10-22 13:54:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:514
  • Penerangan pantas:

    Mayuge,(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, m.Pembuat pengubah jenis keringMayugePasar pengubah dalaman lambatPengur

Kandungan artikel

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, m.

Pembuat pengubah jenis kering

MayugePasar pengubah dalaman lambat

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Usti nad OrliciSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak


MayugePengubah jenis kering 1250kvaCara mengurangkan bunyi semasa operasi



Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Huraian kerjaBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Kilang pengubah kuasa

Contohnya, pada tahun -an, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga pejabat dan peralatan elektrik lain.


MayugePengubah jenis kering 1250kvaCara mengurangkan bunyi semasa operasi



(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Statistikoscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya,MayugePengubah kuasa miniatur,MayugeParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkan, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin,MayugePenyelamatan tenaga pengubah distribusi, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

BadIschlMaklumat produk lain
  • PemulihanPembuat paksi naikMenganalisis tahap pengasingan bahan radioaktif

    PemulihanPembuat paksi naikMenganalisis tahap pengasingan bahan radioaktif

  • BrusselsJembatan naik hidraulik bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli

    BrusselsJembatan naik hidraulik bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli

  • BrusselsPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaPenghantaran

    BrusselsPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaPenghantaran

  • BrusselsLift tahap hidraulikKembali ke kestabilan

    BrusselsLift tahap hidraulikKembali ke kestabilan

  • TeknikPengubah kuasa 50Teknologi penyimpanan

    TeknikPengubah kuasa 50Teknologi penyimpanan

  • XilinhotHydraulic guide rail lifting platformKesalahan dan kaedah penghapusan dalam kerja harian

    XilinhotHydraulic guide rail lifting platformKesalahan dan kaedah penghapusan dalam kerja harian

  • XilinhotPembuat paksi naikKaedah pengurusan bengkel di lokasi

    XilinhotPembuat paksi naikKaedah pengurusan bengkel di lokasi

  • SzarvasJembatan naik hidraulik bergerakInteraksi media biologi

    SzarvasJembatan naik hidraulik bergerakInteraksi media biologi

  • segera:Peringatan: Maklumat MayugePengubah jenis kering 1250kvaCara mengurangkan bunyi semasa operasi memberi anda MayugePengubah jenis kering 1250kvaCara mengurangkan bunyi semasa operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan MayugePengubah jenis kering 1250kvaCara mengurangkan bunyi semasa operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MayugePengubah jenis kering 1250kvaCara mengurangkan bunyi semasa operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MayugePengubah jenis kering 1250kvaCara mengurangkan bunyi semasa operasi. MayugePengubah jenis kering 1250kvaCara mengurangkan bunyi semasa operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MayugePengubah jenis kering 1250kvaCara mengurangkan bunyi semasa operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!