KitwePengubah jenis kering scb13-1250Had pengeluaran produk akan dikurangkan

  • masa pelepasan:2022-10-22 14:33:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:513
  • Penerangan pantas:

    Kitwe,Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Operasi pengubah tenggelam minyakKitweDi atas dan te

Kandungan artikel

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Operasi pengubah tenggelam minyak

KitweDi atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage resulting in insulation damage.

Oil leakage of cast iron parts

BlantyreCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Operasi pengubah tenggelam minyak


KitwePengubah jenis kering scb13-1250Had pengeluaran produk akan dikurangkan



Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama,KitweTeknologi pengubah terbenam minyak,KitwePeralatan pengubah jenis kering, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


KitwePengubah jenis kering scb13-1250Had pengeluaran produk akan dikurangkan



Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

pengurusanApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin,KitwePengubah jenis scb10 kering, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

KitweCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Contohnya, pada tahun -an, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

BadIschlMaklumat produk lain
  • AbundantPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaBagaimanakah ia berfungsi?

    AbundantPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaBagaimanakah ia berfungsi?

  • AbundantLift penglihatan villa rumahPengesanan saiz

    AbundantLift penglihatan villa rumahPengesanan saiz

  • DeliciasApakah suhu permulaan penggemar pengubah jenis keringPemasaran internet membawa peluang baru

    DeliciasApakah suhu permulaan penggemar pengubah jenis keringPemasaran internet membawa peluang baru

  • KastrikumPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingProses pengeluaran

    KastrikumPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingProses pengeluaran

  • KastrikumFixed boarding bridgeModel pengeluaran

    KastrikumFixed boarding bridgeModel pengeluaran

  • PemulihanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftUntuk apa itu

    PemulihanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftUntuk apa itu

  • PemulihanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeberkesanan kos industri

    PemulihanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeberkesanan kos industri

  • PemulihanLift rumah villa jenis trekSenang dinaikkan, dapatkah mereka yang sudah lama melambung ke l

    PemulihanLift rumah villa jenis trekSenang dinaikkan, dapatkah mereka yang sudah lama melambung ke l

  • segera:Peringatan: Maklumat KitwePengubah jenis kering scb13-1250Had pengeluaran produk akan dikurangkan memberi anda KitwePengubah jenis kering scb13-1250Had pengeluaran produk akan dikurangkan oleh syarikat kami, perkhidmatan KitwePengubah jenis kering scb13-1250Had pengeluaran produk akan dikurangkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KitwePengubah jenis kering scb13-1250Had pengeluaran produk akan dikurangkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KitwePengubah jenis kering scb13-1250Had pengeluaran produk akan dikurangkan. KitwePengubah jenis kering scb13-1250Had pengeluaran produk akan dikurangkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KitwePengubah jenis kering scb13-1250Had pengeluaran produk akan dikurangkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!