MufuliraPengubah jenis kotak 1250Adakah kualiti menjadi lebih berat?

  • masa pelepasan:2022-10-22 14:46:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:176
  • Penerangan pantas:

    Mufulira,Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung pan

Kandungan artikel

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

MufuliraPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Pemburukan pengisihan Solenoid

ButuanSebelum tiada kesan muatan ditutup untuk persekitaran aplikasi umum, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Berapa banyak pengubah kuasa

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.


MufuliraPengubah jenis kotak 1250Adakah kualiti menjadi lebih berat?



Apabila meninggalkan kilang, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat,Mufulira110 kV oil immersed transformer, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu,MufuliraPenukar jenis kering, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

pengurusanIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa


MufuliraPengubah jenis kotak 1250Adakah kualiti menjadi lebih berat?



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

manufacturerApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Pembuat pengubah jenis kering

MufuliraMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Menurut keadaan retak wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Pasukan pengubah kuasa

BadIschlMaklumat produk lain
  • VeenendaalPlatform mengangkat pelukisApakah ciri asas

    VeenendaalPlatform mengangkat pelukisApakah ciri asas

  • VeenendaalLif liga aluminium yang bergerak sendiriApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

    VeenendaalLif liga aluminium yang bergerak sendiriApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

  • CampinasPenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyakPengalaman dan teknologi tinggi

    CampinasPenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyakPengalaman dan teknologi tinggi

  • EmmenPlatform penangkapan hidraulik 15 meterArah pengembangan karbon rendah

    EmmenPlatform penangkapan hidraulik 15 meterArah pengembangan karbon rendah

  • EmmenJembatan boarding logistikOperasi pintar

    EmmenJembatan boarding logistikOperasi pintar

  • OldenzaalJembatan naik bimbit ForkliftCara menggunakan berbeza mengikut keadaan setempat

    OldenzaalJembatan naik bimbit ForkliftCara menggunakan berbeza mengikut keadaan setempat

  • OldenzaalPlatform mengangkat secara keseluruhanTawaran hari ini

    OldenzaalPlatform mengangkat secara keseluruhanTawaran hari ini

  • OldenzaalLif mikro rumah tangga kecilCara beredar dan terus berkembang

    OldenzaalLif mikro rumah tangga kecilCara beredar dan terus berkembang

  • segera:Peringatan: Maklumat MufuliraPengubah jenis kotak 1250Adakah kualiti menjadi lebih berat? memberi anda MufuliraPengubah jenis kotak 1250Adakah kualiti menjadi lebih berat? oleh syarikat kami, perkhidmatan MufuliraPengubah jenis kotak 1250Adakah kualiti menjadi lebih berat? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MufuliraPengubah jenis kotak 1250Adakah kualiti menjadi lebih berat?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MufuliraPengubah jenis kotak 1250Adakah kualiti menjadi lebih berat?. MufuliraPengubah jenis kotak 1250Adakah kualiti menjadi lebih berat? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MufuliraPengubah jenis kotak 1250Adakah kualiti menjadi lebih berat?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!