MongoliaPengubah jenis minyak 800 KVAApakah fungsi mesin pemprosesan?

  • masa pelepasan:2022-10-22 15:12:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:101
  • Penerangan pantas:

    Mongolia,Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan ai

Kandungan artikel

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

MongoliaDalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

SturovoJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal,MongoliaPengubah distribusi jenis kotak, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Contohnya,MongoliaPembuat pengubah kuasa, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, pejabat dan peralatan elektrik lain.


MongoliaPengubah jenis minyak 800 KVAApakah fungsi mesin pemprosesan?



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Rakomendasi dan konsultasiSegel kebocoran minyak

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


MongoliaPengubah jenis minyak 800 KVAApakah fungsi mesin pemprosesan?



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Hasil ujianAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

MongoliaTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

BadIschlMaklumat produk lain
  • SeattleBingkai platform angkat hidraulikPermintaan dapat dilepaskan sebahagiannya

    SeattleBingkai platform angkat hidraulikPermintaan dapat dilepaskan sebahagiannya

  • SeattleRampa Lantai MudahSifat penggunaan

    SeattleRampa Lantai MudahSifat penggunaan

  • Hamburg-BergedorfJembatan naik bimbit ForkliftAnalisis proses bengkel

    Hamburg-BergedorfJembatan naik bimbit ForkliftAnalisis proses bengkel

  • Hamburg-BergedorfPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriPrinsip kerja dan petunjuk tekni

    Hamburg-BergedorfPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriPrinsip kerja dan petunjuk tekni

  • Hamburg-BergedorfLift tahapPenyelesaian untuk melupakan yang terkubur semasa pembinaan

    Hamburg-BergedorfLift tahapPenyelesaian untuk melupakan yang terkubur semasa pembinaan

  • TrebisovSirkuit TransformerPrinsip dan penyelesaian masalah produk

    TrebisovSirkuit TransformerPrinsip dan penyelesaian masalah produk

  • ZhuozhouBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahKepentingan pemilihan jentera

    ZhuozhouBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahKepentingan pemilihan jentera

  • ZhuozhouRancangan jambatan naikPertumbuhan pesat dalam saiz pasaran

    ZhuozhouRancangan jambatan naikPertumbuhan pesat dalam saiz pasaran

  • segera:Peringatan: Maklumat MongoliaPengubah jenis minyak 800 KVAApakah fungsi mesin pemprosesan? memberi anda MongoliaPengubah jenis minyak 800 KVAApakah fungsi mesin pemprosesan? oleh syarikat kami, perkhidmatan MongoliaPengubah jenis minyak 800 KVAApakah fungsi mesin pemprosesan? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MongoliaPengubah jenis minyak 800 KVAApakah fungsi mesin pemprosesan?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MongoliaPengubah jenis minyak 800 KVAApakah fungsi mesin pemprosesan?. MongoliaPengubah jenis minyak 800 KVAApakah fungsi mesin pemprosesan? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MongoliaPengubah jenis minyak 800 KVAApakah fungsi mesin pemprosesan?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!