ChomaPengubah kotak 500Punca masalah nilai

  • masa pelepasan:2022-10-22 15:18:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:509
  • Penerangan pantas:

    Choma,ChomaOperasi dan penyelamatan pengubah jenis kering,Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendar

Kandungan artikel
ChomaOperasi dan penyelamatan pengubah jenis kering,

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak arus hanya / dari total aliran semasa, semakin kecil resistensi, dengan kata lain,ChomaHarga pengubah 200KVA, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Operasi pengubah tenggelam minyak

ChomaPembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

ApopaIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Setelah minyak telah dihapuskan semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.


ChomaPengubah kotak 500Punca masalah nilai



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Perubah telinga pemeriksaan

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Pengurusan kualiti JumlahDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


ChomaPengubah kotak 500Punca masalah nilai



(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Mana ia?Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Pengubah kuasa

ChomaMod wayar pengubah jenis kering:

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat

BadIschlMaklumat produk lain
  • LiverpoolPemindah harga 5000KVAIndustri dikeluarkan

    LiverpoolPemindah harga 5000KVAIndustri dikeluarkan

  • Ren Qiulifter garpuApa aspek operasi yang harus diberi perhatian

    Ren Qiulifter garpuApa aspek operasi yang harus diberi perhatian

  • Ren QiuJembatan penerbangan hidraulik bergerakPemilihan bahan

    Ren QiuJembatan penerbangan hidraulik bergerakPemilihan bahan

  • BotropBridge Mobile Boarding BridgeCara menjaga masalah kualiti

    BotropBridge Mobile Boarding BridgeCara menjaga masalah kualiti

  • BotropPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriApa komponen yang termasuk dalam pesana

    BotropPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriApa komponen yang termasuk dalam pesana

  • BotropFlip plate hydraulic roadblock machineLapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat

    BotropFlip plate hydraulic roadblock machineLapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat

  • NottinghamPemulihan kabinet pengubahharga yang berpatutan

    NottinghamPemulihan kabinet pengubahharga yang berpatutan

  • XinzhouBingkai platform angkat hidraulikIntensiti penyiasatan dan tadbir urus

    XinzhouBingkai platform angkat hidraulikIntensiti penyiasatan dan tadbir urus

  • segera:Peringatan: Maklumat ChomaPengubah kotak 500Punca masalah nilai memberi anda ChomaPengubah kotak 500Punca masalah nilai oleh syarikat kami, perkhidmatan ChomaPengubah kotak 500Punca masalah nilai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChomaPengubah kotak 500Punca masalah nilai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChomaPengubah kotak 500Punca masalah nilai. ChomaPengubah kotak 500Punca masalah nilai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChomaPengubah kotak 500Punca masalah nilai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!