MbararaPengubah kotak tenggelam minyakProfesionalisme apa yang hendak digunakan

  • masa pelepasan:2022-10-22 15:44:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:337
  • Penerangan pantas:

    Mbarara,Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak.

Kandungan artikel

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

MbararaPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Camara de LobosLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.


MbararaPengubah kotak tenggelam minyakProfesionalisme apa yang hendak digunakan



Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer,MbararaPenukar tegang, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan,MbararaLangkah perubahan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkan, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.


MbararaPengubah kotak tenggelam minyakProfesionalisme apa yang hendak digunakan



Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Cipta kecerdasanAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul,MbararaPenukar jenis kering 500 kV, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

MbararaIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

BadIschlMaklumat produk lain
  • GuizhouKllimping bimbitTenaga dan kesan anti-perlanggaran

    GuizhouKllimping bimbitTenaga dan kesan anti-perlanggaran

  • PescaraJembatan boarding tetapApakah masalah asas prestasi

    PescaraJembatan boarding tetapApakah masalah asas prestasi

  • Pescara8 ton jambatan naik bergerakJualan dan keuntungan adalah berkadar songsang

    Pescara8 ton jambatan naik bergerakJualan dan keuntungan adalah berkadar songsang

  • PescaraLif rumah tangga kecil 3 tingkatApa prospek pembangunan sekarang

    PescaraLif rumah tangga kecil 3 tingkatApa prospek pembangunan sekarang

  • NewportPengubah 200 KVA minyak terjun9 mata penyelenggaraan harian

    NewportPengubah 200 KVA minyak terjun9 mata penyelenggaraan harian

  • BayannurLift hidraulik 20 meterKeadaan permohonan semasa

    BayannurLift hidraulik 20 meterKeadaan permohonan semasa

  • BayannurMaintenance of boarding bridgeInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    BayannurMaintenance of boarding bridgeInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • TullamoreJembatan boarding tetap sederhanaCara mengatasi karat

    TullamoreJembatan boarding tetap sederhanaCara mengatasi karat

  • segera:Peringatan: Maklumat MbararaPengubah kotak tenggelam minyakProfesionalisme apa yang hendak digunakan memberi anda MbararaPengubah kotak tenggelam minyakProfesionalisme apa yang hendak digunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan MbararaPengubah kotak tenggelam minyakProfesionalisme apa yang hendak digunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MbararaPengubah kotak tenggelam minyakProfesionalisme apa yang hendak digunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MbararaPengubah kotak tenggelam minyakProfesionalisme apa yang hendak digunakan. MbararaPengubah kotak tenggelam minyakProfesionalisme apa yang hendak digunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MbararaPengubah kotak tenggelam minyakProfesionalisme apa yang hendak digunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!