EpworthPengubah kuasa jenis minyakApakah bahayanya

  • masa pelepasan:2022-10-22 17:03:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:311
  • Penerangan pantas:

    Epworth,(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling

Kandungan artikel

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

EpworthKehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah,EpworthApa fungsi utama pengubah kuasa, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga,EpworthBerapa banyak pengubah kotak, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

BadarganjKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa


EpworthPengubah kuasa jenis minyakApakah bahayanya



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Pasukan pengubah kuasa

JulatPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik,EpworthPengubah jenis kotak Eropah, menghasilkan kebocoran minyak.

Pasukan pengubah kuasa

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, lubang jarum lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.


EpworthPengubah kuasa jenis minyakApakah bahayanya



Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Persekitaran pemeriksaanLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

EpworthApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Kebocoran minyak di flange looper

BadIschlMaklumat produk lain
  • SavonaJembatan boarding platformKepentingan motivasi

    SavonaJembatan boarding platformKepentingan motivasi

  • SavonaPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakApakah cara penggunaannya

    SavonaPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakApakah cara penggunaannya

  • SavonaResidential use of indoor elevators in duplex buildingsKawalan kualiti

    SavonaResidential use of indoor elevators in duplex buildingsKawalan kualiti

  • MeyrinKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaApakah ciri struktur yang unik

    MeyrinKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaApakah ciri struktur yang unik

  • Fijichina. kgmHydraulic lifting platform cargo elevatorKesan peningkatan corak

    Fijichina. kgmHydraulic lifting platform cargo elevatorKesan peningkatan corak

  • Fijichina. kgmAngkat dan turunkan jambatan naikTiga terus membantu kestabilan dan peningkatan pengel

    Fijichina. kgmAngkat dan turunkan jambatan naikTiga terus membantu kestabilan dan peningkatan pengel

  • VerwotslawekJembatan boarding platform pemuatan bekasAdakah pasaran disekat oleh industri

    VerwotslawekJembatan boarding platform pemuatan bekasAdakah pasaran disekat oleh industri

  • VerwotslawekPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriHarga pada amnya stabil

    VerwotslawekPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriHarga pada amnya stabil

  • segera:Peringatan: Maklumat EpworthPengubah kuasa jenis minyakApakah bahayanya memberi anda EpworthPengubah kuasa jenis minyakApakah bahayanya oleh syarikat kami, perkhidmatan EpworthPengubah kuasa jenis minyakApakah bahayanya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EpworthPengubah kuasa jenis minyakApakah bahayanya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EpworthPengubah kuasa jenis minyakApakah bahayanya. EpworthPengubah kuasa jenis minyakApakah bahayanya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EpworthPengubah kuasa jenis minyakApakah bahayanya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!