Air Terjun VictoriaPengubah kuasa tiga fasaAnalisis keupayaan anti-keletihan

  • masa pelepasan:2022-10-22 17:35:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:354
  • Penerangan pantas:

    Air Terjun Victoria,Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prev

Kandungan artikel

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Bunyi,Air Terjun VictoriaRated current of 1600KVA box transformer, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Air Terjun VictoriaJika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Penukar jenis kering

MuktagachaBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


Air Terjun VictoriaPengubah kuasa tiga fasaAnalisis keupayaan anti-keletihan



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

jumlah kosSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Operasi pengubah tenggelam minyak


Air Terjun VictoriaPengubah kuasa tiga fasaAnalisis keupayaan anti-keletihan



Penukar jenis kering

Jabatan jualanGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %,Air Terjun VictoriaFungsi pengubah jenis kering, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Air Terjun VictoriaKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

BadIschlMaklumat produk lain
  • CatanzaroPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerhatikan masalah biasa

    CatanzaroPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerhatikan masalah biasa

  • CatanzaroPemulihan semula ketinggian tinggi automatikKaedah buruk apa yang harus dicegah

    CatanzaroPemulihan semula ketinggian tinggi automatikKaedah buruk apa yang harus dicegah

  • CurridabatJadual prestasi teknikal bagi pengubah jenis keringMenjadi normal baru industri

    CurridabatJadual prestasi teknikal bagi pengubah jenis keringMenjadi normal baru industri

  • ColognePlatform angkat hidraulik besarCara menggunakannya dengan lebih baik

    ColognePlatform angkat hidraulik besarCara menggunakannya dengan lebih baik

  • ColognePemuatan dan membuka jembatan bekasFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan

    ColognePemuatan dan membuka jembatan bekasFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan

  • VespermJembatan naik bimbit hidraulikMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan

    VespermJembatan naik bimbit hidraulikMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan

  • VespermPlatform mengangkat tali aluminumMenggalakkan rawatan kumbahan

    VespermPlatform mengangkat tali aluminumMenggalakkan rawatan kumbahan

  • VespermPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikProses pembetulan

    VespermPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikProses pembetulan

  • segera:Peringatan: Maklumat Air Terjun VictoriaPengubah kuasa tiga fasaAnalisis keupayaan anti-keletihan memberi anda Air Terjun VictoriaPengubah kuasa tiga fasaAnalisis keupayaan anti-keletihan oleh syarikat kami, perkhidmatan Air Terjun VictoriaPengubah kuasa tiga fasaAnalisis keupayaan anti-keletihan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Air Terjun VictoriaPengubah kuasa tiga fasaAnalisis keupayaan anti-keletihan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Air Terjun VictoriaPengubah kuasa tiga fasaAnalisis keupayaan anti-keletihan. Air Terjun VictoriaPengubah kuasa tiga fasaAnalisis keupayaan anti-keletihan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Air Terjun VictoriaPengubah kuasa tiga fasaAnalisis keupayaan anti-keletihan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!