KaribaPengubah minyak tenggelam 80 KVAPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

  • masa pelepasan:2022-10-22 17:55:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:84
  • Penerangan pantas:

    Kariba,Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayaka

Kandungan artikel

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

KaribaPembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Kekerjaan MeticulousKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga,KaribaPemindah harga 5000KVA, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.


KaribaPengubah minyak tenggelam 80 KVAPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

harga pasaranSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

KaribaSebelum aplikasi,KaribaPengubah sistem kuasa, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Oil leakage of cast iron parts

BadIschlMaklumat produk lain
  • YingzeKllimping bimbitPotensi pasaran meningkat

    YingzeKllimping bimbitPotensi pasaran meningkat

  • AgneznoJembatan naik bimbit ForkliftApa ciri dan keperluan kualiti

    AgneznoJembatan naik bimbit ForkliftApa ciri dan keperluan kualiti

  • AgneznoPanduan platform angkat keretapiMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan dan praktikal denga

    AgneznoPanduan platform angkat keretapiMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan dan praktikal denga

  • AgneznoLift luar rumah di tingkat tiga.Sebut harga

    AgneznoLift luar rumah di tingkat tiga.Sebut harga

  • San Fernando de ApurePengubah kuasa 1200kvaApakah komponen asasnya

    San Fernando de ApurePengubah kuasa 1200kvaApakah komponen asasnya

  • Hejinlift hidraulikPengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprosesan barang kering

    Hejinlift hidraulikPengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprosesan barang kering

  • HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan

    HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan

  • Cinisello BalsamoJembatan naik bimbit ForkliftBerapakah suhu yang betul

    Cinisello BalsamoJembatan naik bimbit ForkliftBerapakah suhu yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat KaribaPengubah minyak tenggelam 80 KVAPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan memberi anda KaribaPengubah minyak tenggelam 80 KVAPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan oleh syarikat kami, perkhidmatan KaribaPengubah minyak tenggelam 80 KVAPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KaribaPengubah minyak tenggelam 80 KVAPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KaribaPengubah minyak tenggelam 80 KVAPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan. KaribaPengubah minyak tenggelam 80 KVAPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KaribaPengubah minyak tenggelam 80 KVAPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!