WichitaPenukar jenis kering Scb13-1600kvaAkal penggunaan dan penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2022-10-23 10:05:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:626
  • Penerangan pantas:

    Wichita,Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebo

Kandungan artikel

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

BeshkentKaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar,WichitaPengubah kuasa efisiensi tinggi dan penyimpanan tenaga, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


WichitaPenukar jenis kering Scb13-1600kvaAkal penggunaan dan penyelenggaraan



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara,Wichita10kV box type power transformer, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Proses aplikasiJatuh perkara asing dan menghancurkan

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.


WichitaPenukar jenis kering Scb13-1600kvaAkal penggunaan dan penyelenggaraan



Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Harga yang adilBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, tetapkan penggera masalah umum,WichitaApa penghasil pengubah minyak yang ditenggelamkan, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

WichitaKilang pengubah kuasa

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi ia tidak perlu diam.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

BadIschlMaklumat produk lain
  • AntibesPrice of 10 ton mobile boarding bridgePeluang dan cabaran pembangunan pasaran

    AntibesPrice of 10 ton mobile boarding bridgePeluang dan cabaran pembangunan pasaran

  • AntibesLift hidraulik menegakAnalisis prestasi biasa

    AntibesLift hidraulik menegakAnalisis prestasi biasa

  • Gobernador GalvezPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakTentukan trend pasa

    Gobernador GalvezPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakTentukan trend pasa

  • Lido di RomaHarga platform hidraulik mengangkatPembangunan produk

    Lido di RomaHarga platform hidraulik mengangkatPembangunan produk

  • Lido di RomaBridge boarding of aluminum alloyKaedah pembungkusan apa yang dibahagikan kepada

    Lido di RomaBridge boarding of aluminum alloyKaedah pembungkusan apa yang dibahagikan kepada

  • Bandar gunung hijau10 ton jambatan penerbangan tetapMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m

    Bandar gunung hijau10 ton jambatan penerbangan tetapMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m

  • Bandar gunung hijauPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformUndang-undang perlindungan saluran p

    Bandar gunung hijauPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformUndang-undang perlindungan saluran p

  • Bandar gunung hijauLift kecil dupleks rumah tanggaAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

    Bandar gunung hijauLift kecil dupleks rumah tanggaAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

  • segera:Peringatan: Maklumat WichitaPenukar jenis kering Scb13-1600kvaAkal penggunaan dan penyelenggaraan memberi anda WichitaPenukar jenis kering Scb13-1600kvaAkal penggunaan dan penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan WichitaPenukar jenis kering Scb13-1600kvaAkal penggunaan dan penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WichitaPenukar jenis kering Scb13-1600kvaAkal penggunaan dan penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WichitaPenukar jenis kering Scb13-1600kvaAkal penggunaan dan penyelenggaraan. WichitaPenukar jenis kering Scb13-1600kvaAkal penggunaan dan penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WichitaPenukar jenis kering Scb13-1600kvaAkal penggunaan dan penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!