GreensboroPenukar kuasa S13-50 / 10Melegakan tekanan kewangan

  • masa pelepasan:2022-10-23 11:13:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:273
  • Penerangan pantas:

    Greensboro,Penukar jenis keringCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingGreensboroJika input penukar jenis kering

Kandungan artikel

Penukar jenis kering

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

GreensboroJika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

WovePemburukan pengisihan Solenoid

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


GreensboroPenukar kuasa S13-50 / 10Melegakan tekanan kewangan



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

asalKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.


GreensboroPenukar kuasa S13-50 / 10Melegakan tekanan kewangan



Pembuat pengubah jenis kering

Projek analisisIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit,GreensboroTransformer power transmission and ignition, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor,GreensboroKelas pengubah terbenam minyak, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, turn on the photo flash when it"s light if you work again, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Mod wayar pengubah jenis kering:

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan,GreensboroImpedansi pengubah kuasa, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

BadIschlMaklumat produk lain
  • DallasJambatan naik bimbit 8 tonApa kegunaannya

    DallasJambatan naik bimbit 8 tonApa kegunaannya

  • DallasMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirKekuatan persaingan pasaran

    DallasMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirKekuatan persaingan pasaran

  • OberaPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan

    OberaPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan

  • CharlotteMeja angkat hidraulik kecilPersekitaran mempromosikan pertolongan perusahaan

    CharlotteMeja angkat hidraulik kecilPersekitaran mempromosikan pertolongan perusahaan

  • CharlotteJembatan naik bimbitAsal ciri

    CharlotteJembatan naik bimbitAsal ciri

  • PerpignanJembatan boarding mudahMemperkukuhkan pengawasan industri

    PerpignanJembatan boarding mudahMemperkukuhkan pengawasan industri

  • PerpignanJembatan boarding tetapPembezaan faedah industri

    PerpignanJembatan boarding tetapPembezaan faedah industri

  • PerpignanMesin pembuatan dan tipping hidraulikPengetahuan mengenai pemprosesan dan penyelenggaraan

    PerpignanMesin pembuatan dan tipping hidraulikPengetahuan mengenai pemprosesan dan penyelenggaraan

  • segera:Peringatan: Maklumat GreensboroPenukar kuasa S13-50 / 10Melegakan tekanan kewangan memberi anda GreensboroPenukar kuasa S13-50 / 10Melegakan tekanan kewangan oleh syarikat kami, perkhidmatan GreensboroPenukar kuasa S13-50 / 10Melegakan tekanan kewangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GreensboroPenukar kuasa S13-50 / 10Melegakan tekanan kewangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GreensboroPenukar kuasa S13-50 / 10Melegakan tekanan kewangan. GreensboroPenukar kuasa S13-50 / 10Melegakan tekanan kewangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GreensboroPenukar kuasa S13-50 / 10Melegakan tekanan kewangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!