ToledoPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakMana yang lebih baik

  • masa pelepasan:2022-10-23 11:26:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:258
  • Penerangan pantas:

    Toledo,Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, s

Kandungan artikel

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

ToledoSebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Kilang pengubah kuasa

Par NaogaonSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.


ToledoPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakMana yang lebih baik



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

marketBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius,ToledoPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyak, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati


ToledoPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakMana yang lebih baik



Operasi pengubah tenggelam minyak

Perbaikan kualitiDry type transformer factory

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Segel kebocoran minyak

ToledoSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera,ToledoFunction of oil immersed transformer, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen,ToledoSerye Transformer, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

BadIschlMaklumat produk lain
  • YingzeKllimping bimbitPotensi pasaran meningkat

    YingzeKllimping bimbitPotensi pasaran meningkat

  • AgneznoJembatan naik bimbit ForkliftApa ciri dan keperluan kualiti

    AgneznoJembatan naik bimbit ForkliftApa ciri dan keperluan kualiti

  • AgneznoPanduan platform angkat keretapiMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan dan praktikal denga

    AgneznoPanduan platform angkat keretapiMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan dan praktikal denga

  • AgneznoLift luar rumah di tingkat tiga.Sebut harga

    AgneznoLift luar rumah di tingkat tiga.Sebut harga

  • San Fernando de ApurePengubah kuasa 1200kvaApakah komponen asasnya

    San Fernando de ApurePengubah kuasa 1200kvaApakah komponen asasnya

  • Hejinlift hidraulikPengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprosesan barang kering

    Hejinlift hidraulikPengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprosesan barang kering

  • HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan

    HejinMaintenance of boarding bridgeSkop penggunaan standard bahan

  • Cinisello BalsamoJembatan naik bimbit ForkliftBerapakah suhu yang betul

    Cinisello BalsamoJembatan naik bimbit ForkliftBerapakah suhu yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat ToledoPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakMana yang lebih baik memberi anda ToledoPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakMana yang lebih baik oleh syarikat kami, perkhidmatan ToledoPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakMana yang lebih baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ToledoPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakMana yang lebih baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ToledoPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakMana yang lebih baik. ToledoPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakMana yang lebih baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ToledoPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakMana yang lebih baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!