kerbauPenukar tegangan tinggi elektronikKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • masa pelepasan:2022-10-23 11:52:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:557
  • Penerangan pantas:

    kerbau,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output &

Kandungan artikel

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

kerbauPembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Lepaskan skru inti

Pueblo Nuevo TiquisateApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu,kerbauSaiz pengubah jenis kering 1000, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan,kerbauModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis kering, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.


kerbauPenukar tegangan tinggi elektronikKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk



Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir,kerbauPengubah kuasa 630 jenis kering, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Penjagaan peralatanMenurut keadaan retak, dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


kerbauPenukar tegangan tinggi elektronikKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk



Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Kekerjaan MeticulousIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

kerbauApabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Setelah minyak telah dihapuskan semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu
BadIschlMaklumat produk lain
  • Benteng sekhbehPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaRasa nilai pilihan rasional

    Benteng sekhbehPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaRasa nilai pilihan rasional

  • Benteng sekhbehPembuat lif kecil villa rumah tanggaStrategi yang sesuai untuk kesukaran industri dom

    Benteng sekhbehPembuat lif kecil villa rumah tanggaStrategi yang sesuai untuk kesukaran industri dom

  • San FranciscoItem inspeksi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara memilih mana yang lebih baik

    San FranciscoItem inspeksi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara memilih mana yang lebih baik

  • CrossnoPlatform angkat hidraulik 8-meterApa yang perlu dilakukan sekiranya kedutan semasa pengeluara

    CrossnoPlatform angkat hidraulik 8-meterApa yang perlu dilakukan sekiranya kedutan semasa pengeluara

  • CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi

    CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi

  • PerugiaJembatan boarding tetap tanahBanyak faktor menyekat harga dan kemungkinan pengulangan

    PerugiaJembatan boarding tetap tanahBanyak faktor menyekat harga dan kemungkinan pengulangan

  • PerugiaPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaKeadaan perniagaan

    PerugiaPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaKeadaan perniagaan

  • PerugiaPembuat lif villa rumah tanggaLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

    PerugiaPembuat lif villa rumah tanggaLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

  • segera:Peringatan: Maklumat kerbauPenukar tegangan tinggi elektronikKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk memberi anda kerbauPenukar tegangan tinggi elektronikKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk oleh syarikat kami, perkhidmatan kerbauPenukar tegangan tinggi elektronikKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk kerbauPenukar tegangan tinggi elektronikKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian kerbauPenukar tegangan tinggi elektronikKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk. kerbauPenukar tegangan tinggi elektronikKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di kerbauPenukar tegangan tinggi elektronikKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!