LaredoPenukar tiga fasa 100kWDua masalah dengan peningkatan

  • masa pelepasan:2022-10-23 12:05:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:616
  • Penerangan pantas:

    Laredo,Solusi bunyi pengubah jenis keringTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan

Kandungan artikel

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

LaredoKadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah,LaredoDimensi garis luar bagi pengubah jenis kering 2500kVA,LaredoPembuat pengubah jenis kering 2000, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

SenecDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa


LaredoPenukar tiga fasa 100kWDua masalah dengan peningkatan



Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Penjagaan peralatanSelepas memegang bolt longgar segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.


LaredoPenukar tiga fasa 100kWDua masalah dengan peningkatan



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik,LaredoLaporan ujian pengubah jenis kering, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

asetPada pengurusan muatan:

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

LaredoBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Oleh itu, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

BadIschlMaklumat produk lain
  • UlmAutomatic aluminum alloy lifting platformStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

    UlmAutomatic aluminum alloy lifting platformStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

  • UlmPlatform penangkapan tahapDokumen berkualiti

    UlmPlatform penangkapan tahapDokumen berkualiti

  • NicoyaKeuntungan pengubah tenggelam minyakCara untuk mengelakkan kerosakan

    NicoyaKeuntungan pengubah tenggelam minyakCara untuk mengelakkan kerosakan

  • LouisvillePlatform lifting/lifting hidraulik bergerakSpesifikasi sangat ketat

    LouisvillePlatform lifting/lifting hidraulik bergerakSpesifikasi sangat ketat

  • LouisvilleJambatan naik selesaiHarga bahan diselaraskan dengan lemah

    LouisvilleJambatan naik selesaiHarga bahan diselaraskan dengan lemah

  • AlmeloJenis bergerak hidraulik paksi naikIndustri

    AlmeloJenis bergerak hidraulik paksi naikIndustri

  • AlmeloBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatKaedah penyelenggaraan

    AlmeloBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatKaedah penyelenggaraan

  • AlmeloPlatform penangkapan utama tahapApakah cara untuk menilai kelayakan

    AlmeloPlatform penangkapan utama tahapApakah cara untuk menilai kelayakan

  • segera:Peringatan: Maklumat LaredoPenukar tiga fasa 100kWDua masalah dengan peningkatan memberi anda LaredoPenukar tiga fasa 100kWDua masalah dengan peningkatan oleh syarikat kami, perkhidmatan LaredoPenukar tiga fasa 100kWDua masalah dengan peningkatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LaredoPenukar tiga fasa 100kWDua masalah dengan peningkatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LaredoPenukar tiga fasa 100kWDua masalah dengan peningkatan. LaredoPenukar tiga fasa 100kWDua masalah dengan peningkatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LaredoPenukar tiga fasa 100kWDua masalah dengan peningkatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!