BahamaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan

  • masa pelepasan:2022-10-23 12:57:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:336
  • Penerangan pantas:

    Bahama,Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermu

Kandungan artikel

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

BahamaOrang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah,BahamaStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkan, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

BenoniSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.


BahamaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan



Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Honesty is the foundationApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Apabila meninggalkan kilang,BahamaBerapa harga pengubah 1600KVA, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


BahamaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan



Berapa banyak pengubah kuasa

Pengurusan industriTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar,BahamaApakah pengubah kuasa, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Bahama(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, muatan boleh disambung.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

BadIschlMaklumat produk lain
  • CaltanissettaPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftCara mengendalikan proses pembuata

    CaltanissettaPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftCara mengendalikan proses pembuata

  • CaltanissettaPlatform angkat lengan kurvaKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi

    CaltanissettaPlatform angkat lengan kurvaKaedah apa yang digunakan untuk beroperasi

  • CaltanissettaLift tahapPembangunan tidak dapat dielakkan

    CaltanissettaLift tahapPembangunan tidak dapat dielakkan

  • UchizaPembuat pengubah jenis kering 80 KVAPilihan yang tepat sangat penting

    UchizaPembuat pengubah jenis kering 80 KVAPilihan yang tepat sangat penting

  • HaiumPenangkatan hidraulik platformFokus pada pengeluar

    HaiumPenangkatan hidraulik platformFokus pada pengeluar

  • HaiumJembatan penerbangan tetap hidraulikTeknologi pembungkusan dan pemprosesan

    HaiumJembatan penerbangan tetap hidraulikTeknologi pembungkusan dan pemprosesan

  • EmmenPlatform type hydraulic boarding bridgePemboleh ubah semasa pengetatan

    EmmenPlatform type hydraulic boarding bridgePemboleh ubah semasa pengetatan

  • EmmenPlatform angkat lengan kurvacara memilih

    EmmenPlatform angkat lengan kurvacara memilih

  • segera:Peringatan: Maklumat BahamaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan memberi anda BahamaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan BahamaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BahamaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BahamaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan. BahamaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BahamaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!