BridgetownPerkenalan ke pengubah jenis keringKaedah diagnosis kesalahan biasa

  • masa pelepasan:2022-10-23 13:16:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:360
  • Penerangan pantas:

    Bridgetown,Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan c

Kandungan artikel

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

BridgetownKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, ofset, retak, melepaskan, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu,BridgetownKapansansi kuasa pengubah, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

NelspretSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Pembuat pengubah jenis kering


BridgetownPerkenalan ke pengubah jenis keringKaedah diagnosis kesalahan biasa



Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak,BridgetownSemasa terburu bagi pengubah jenis kering, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE,BridgetownPengubah kuasa tambang Ks11, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

kualitiTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Penukar jenis kering


BridgetownPerkenalan ke pengubah jenis keringKaedah diagnosis kesalahan biasa



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

pengurusanoscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

BridgetownPembuat pengubah kuasa

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

BadIschlMaklumat produk lain
  • VilzburgBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahApa kelebihan yang tidak dapat

    VilzburgBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahApa kelebihan yang tidak dapat

  • VilzburgJembatan boarding logistikProses pengeluaran bergolek

    VilzburgJembatan boarding logistikProses pengeluaran bergolek

  • CosenzaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiPeluang dan arah pembangunan industri

    CosenzaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiPeluang dan arah pembangunan industri

  • CosenzaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Standard Kualiti

    CosenzaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Standard Kualiti

  • CosenzaLif dua tingkat rumahBagaimana menentukan arah pembangunan masa depan

    CosenzaLif dua tingkat rumahBagaimana menentukan arah pembangunan masa depan

  • Tocache NuevoParameter pengubah jenis kering SCBPengenalan peranti

    Tocache NuevoParameter pengubah jenis kering SCBPengenalan peranti

  • SallovaChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingPertahanan terhadap pelbagai t

    SallovaChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingPertahanan terhadap pelbagai t

  • SallovaJembatan boarding platformBersungguh-sungguh menganjurkan pemeliharaan pesanan

    SallovaJembatan boarding platformBersungguh-sungguh menganjurkan pemeliharaan pesanan

  • segera:Peringatan: Maklumat BridgetownPerkenalan ke pengubah jenis keringKaedah diagnosis kesalahan biasa memberi anda BridgetownPerkenalan ke pengubah jenis keringKaedah diagnosis kesalahan biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan BridgetownPerkenalan ke pengubah jenis keringKaedah diagnosis kesalahan biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BridgetownPerkenalan ke pengubah jenis keringKaedah diagnosis kesalahan biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BridgetownPerkenalan ke pengubah jenis keringKaedah diagnosis kesalahan biasa. BridgetownPerkenalan ke pengubah jenis keringKaedah diagnosis kesalahan biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BridgetownPerkenalan ke pengubah jenis keringKaedah diagnosis kesalahan biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!