La UnionKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah hak penjagaan itu

  • masa pelepasan:2022-10-25 16:08:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:318
  • Penerangan pantas:

    La Union,Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis,La UnionHarga pengubah kuasa: 1000KVA, penukar terputus ol

Kandungan artikel

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis,La UnionHarga pengubah kuasa: 1000KVA, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan,La UnionHarga pengubah kuasa 1600KVA, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

La UnionPembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

RiberaltaApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Mod wayar pengubah jenis kering:

Survey produkSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.


La UnionKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah hak penjagaan itu



Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang,La UnionTanda pengubah terbenam minyak, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Mana ia?Oil leakage of cast iron parts

Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

La UnionUntuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

BadIschlMaklumat produk lain
  • San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

    San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

  • San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

    San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

  • ParaisoJadual kehilangan pengubah distribusiMajlis yang berkenaan

    ParaisoJadual kehilangan pengubah distribusiMajlis yang berkenaan

  • MiddleburgPlatform angkat hidraulik bergerakOperasi pemeriksaan dan penggantian

    MiddleburgPlatform angkat hidraulik bergerakOperasi pemeriksaan dan penggantian

  • MiddleburgPembuat jambatan naik automobileBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot naik dan har

    MiddleburgPembuat jambatan naik automobileBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot naik dan har

  • MassaJembatan naik bimbit ForkliftUnsur lain fungsi pengedap

    MassaJembatan naik bimbit ForkliftUnsur lain fungsi pengedap

  • MassaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPemprosesan khusus industri

    MassaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterPemprosesan khusus industri

  • MassaPemulihan semula bimbitIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

    MassaPemulihan semula bimbitIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

  • segera:Peringatan: Maklumat La UnionKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah hak penjagaan itu memberi anda La UnionKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah hak penjagaan itu oleh syarikat kami, perkhidmatan La UnionKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah hak penjagaan itu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk La UnionKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah hak penjagaan itu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian La UnionKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah hak penjagaan itu. La UnionKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah hak penjagaan itu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di La UnionKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyakApakah hak penjagaan itu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!