Asuncion MitaPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakAnalisis prestasi biasa

  • masa pelepasan:2022-10-30 09:56:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:86
  • Penerangan pantas:

    Asuncion Mita,After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all

Kandungan artikel

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal,Asuncion MitaPengubah 800 minyak yang ditenggelamkan, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Asuncion MitaBagaimana memilih pengubah jenis kering

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

SuwaukiApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal muatan boleh disambung.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan,Asuncion MitaHarga pengubah jenis kering, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.


Asuncion MitaPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakAnalisis prestasi biasa



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,

Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Nilai tinggiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?


Asuncion MitaPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakAnalisis prestasi biasa



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Jabatan KualitiIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah,Asuncion MitaBerapa harga pengubah 2000kVA, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

BadIschlMaklumat produk lain
  • PSV EindhovenPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perni

    PSV EindhovenPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perni

  • PSV EindhovenMesin pembuatan dan tipping hidraulikProses pembinaan pendawaian

    PSV EindhovenMesin pembuatan dan tipping hidraulikProses pembinaan pendawaian

  • VictoriaHelaian pengiraan pengubah kuasaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    VictoriaHelaian pengiraan pengubah kuasaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • AnshanPlatform angkat hidraulik3 cara untuk membantu anda menganalisis

    AnshanPlatform angkat hidraulik3 cara untuk membantu anda menganalisis

  • AnshanJembatan pengangkutan yang tetapCara membahagi gred pemprosesan permukaan produk

    AnshanJembatan pengangkutan yang tetapCara membahagi gred pemprosesan permukaan produk

  • CesenaJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMasalah pasaran masih permintaan

    CesenaJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMasalah pasaran masih permintaan

  • CesenaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterSorotan industri

    CesenaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterSorotan industri

  • CesenaMesin pembukaan hidraulikBerlaku kesan yang berbeza

    CesenaMesin pembukaan hidraulikBerlaku kesan yang berbeza

  • segera:Peringatan: Maklumat Asuncion MitaPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakAnalisis prestasi biasa memberi anda Asuncion MitaPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakAnalisis prestasi biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan Asuncion MitaPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakAnalisis prestasi biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Asuncion MitaPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakAnalisis prestasi biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Asuncion MitaPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakAnalisis prestasi biasa. Asuncion MitaPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakAnalisis prestasi biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Asuncion MitaPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakAnalisis prestasi biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!