[hp717HP127443542]Penolakan korrosion adalah sama, dan kekuatan lebih baik kerana kandungan karbon relatif tinggi.Terdapat pelbagai mod sambungan paip baja tidak stainless. Jenis biasa perlengkapan paip adalah jenis p

BadIschl Syarikat tali tali pinggang besi yang tidak bersamaan

kategori berita
BadIschl Syarikat tali tali pinggang besi yang tidak bersamaan > BadIschlPusat Berita > Bad IschlPipa besi tanpa tahiApa trend masa depan
Bad IschlPipa besi tanpa tahiApa trend masa depan
masa pelepasan:2022-03-27   Pandangan:399   Kembali kepada senarai

Penolakan korrosion adalah sama, dan kekuatan lebih baik kerana kandungan karbon relatif tinggi.

Terdapat pelbagai mod sambungan paip baja tidak stainless. Jenis biasa perlengkapan paip adalah jenis pemampatan, jenis pemampatan, jenis kesatuan, jenis tolak jenis benang tolak, jenis penyelamatan soket, sambungan flange kesatuan, jenis penyelamatan dan mod sambungan seri berasal yang menggabungkan penyelamatan dengan sambungan tradisional. Mod sambungan ini mempunyai julat aplikasi yang berbeza mengikut prinsip mereka, tetapi kebanyakan mereka mudah dipasang, tegas dan dipercayai. The sealing ring or gasket materials used for connection are mostly silicone rubber, nitrile rubber and EPDM that meet the requirements of national standards. L stainless steel pipe, s stainless steel pipe, L stainless steel pipe and other brand products are provided for a long time. The designated products are complete and the quality is guaranteed, which eliminates the need for use

Bad IschlD tergulung sejuk, dirawat panas, dipilih atau permukaan matt yang sama.

Medan aplikasi: melancarkan rancangan pasar paip baja tidak bersamaan di pasar sasaran produk baru seperti peralatan dapur baja tidak bersamaan.

SiavongaHarus ada rak penyimpanan istimewa. rak penyimpanan mesti menjadi sokongan kayu atau baja karbon cat atau dipenuhi dengan pad karbon untuk mengisolasinya dari baja karbon dan bahan logam lain. Semasa penyimpanan, kedudukan penyimpanan mesti sesuai untuk mengangkat dan sepenuhnya mengisolasi dari kawasan penyimpanan data lain. Tindakan perlindungan mesti diambil untuk mengelakkan pembersihan, bertentangan dengan komponen lain, pembersihan dan kerosakan logam besi.

Decorative stainless steel pipe: usually the outer wall is relatively bright, so its name is considered. Decorative stainless steel pipe is used for decorative purposes. The stainless steel pipe for general decorative purposes is relatively thin. Because it is different from the manufacturing process of stainless steel product pipe, the price also varies greatly. The general production process of decorative stainless steel pipe is ordinary welded stainless steel pipe. Guangdong pipe product steel stainless steel product pipe: umumnya, permukaan pipe product steel stainless steel is also a bright surface, and a small number of pipes with acid pickling industrial surface. As mentioned above, pipe product steel stainless belongs to the purpose of stainless steel products, because the outer diameter size, mechanical properties, alkali and corrosion resistance of stainless steel pipe are relatively good, paip baja inox biasanya digunakan sebagai bahan anti-korrosion atau produk perkakasan dalam perusahaan produksi skala besar. Proses produksi paip baja inox membentuk sekali, dan perlindungan nitrogen juga ditambah semasa penywelding.

Kumpulan grad besi tanpa stainless Series & mdash; Chromium nickel manganese austenitic stainless steel series & mdash; Chromium nickel austenitic steel stainless model & mdash; Duktilitas yang bagus, digunakan untuk membentuk produk. Ia juga boleh dihasilkan untuk keras dengan cepat. Keselamatan yang bagus. Pertahanan memakai dan kekuatan kelelahan lebih baik daripada yang dari besi yang tidak stainless.


Bad IschlPipa besi tanpa tahiApa trend masa depan



Penghapusan: selepas paip dipotong, burr akan dibuang untuk menghindari memotong cincin penyegelan.

  SPHCSPHC—& mdash; Di tempat pertama, s adalah pendekatan besi, P adalah pendekatan plat, h adalah pendekatan panas, dan C adalah pendekatan komersial. Ia biasanya mewakili plat besi berguling panas dan garis.

Faktor manusia juga merupakan salah satu penyebab oksidasi produk yang beberapa pengguna sering bertemu apabila menggunakan produk besi tidak stainless. Beberapa pengguna berfungsi tidak sesuai dalam penggunaan dan penyelamatan produk, prestasi keseluruhan besi ini lebih baik daripada yang dari dan besi stainless. Dalam keadaan suhu tinggi mereka sepatutnya mempunyai pengetahuan penggunaan produk yang betul dan Penjagaan yang masuk akal dan berkesan akan dilakukan secara terus menerus untuk mengurangi oksidasi disebabkan penggunaan yang salah.

Kost pembolehubah Seri & mdash; Besi selai krom yang tahan panas.

Dan besi stainless adalah molybdenum yang mengandungi besi stainless. Kandungan molybdenum besi stainless sedikit lebih tinggi daripada yang dari besi stainless. Sebab kandungan molybdenum dalam besi stainless, apabila konsentrasi lebih rendah dari % dan lebih tinggi dari %, besi stainless mempunyai julat luas aplikasi. Besi stainless juga mempunyai resistensi korosion klorid yang baik, jadi ia biasanya digunakan dalam persekitaran laut.

Selepas itu, besi kedua yang digunakan secara luas terutama digunakan dalam industri makanan, industri farmaceutik dan peralatan bedah. Menambah molibdenum membuatnya mendapatkan struktur khusus yang menentang korrosion. Kerana ia mempunyai resistensi korrosion klorid yang lebih baik daripada paip besi tidak stainless, ia juga digunakan sebagai & ldquo; besi laut & rdquo;. SS biasanya digunakan dalam peralatan pemulihan bahan bakar nuklear. Grade stainless steel Pipa besi biasanya juga memenuhi aras aplikasi ini.


Bad IschlPipa besi tanpa tahiApa trend masa depan



The product quality advantages of continuous casting billet of stainless steel pipe fittings are mainly reflected in that the non grinding rate of the outer surface of the billet except the head and tail section has reached more than %, and the total surface grinding yield has reached %. In order to achieve this goal, it is necessary to refine the molten steel, achieve low oxygen and sulfur content, do a good job in the metallurgy of the ladle and tundish, accurately determine the molten steel temperature, and realize no oxidation casting, medan dengan kadar penggunaan tinggi dari besi yang tidak stainless dengan kompetitif tinggi dan kualiti komprensif juga akan menjadi bahagian penting rancangan.

The welding performance is also much better than that of ferritic stainless steel. Generally, preheating is not required before welding and heat treatment is not required after welding.

Penyelidikan frekuensi tinggi penyeludupan frekuensi tinggi: dengan bekalan kuasa relatif tinggi, ia boleh mencapai kelajuan penyeludupan yang lebih tinggi bagi paip baja dengan bahan-bahan berbeza, diameter luar dan tebal dinding. Dibandingkan dengan penyeludupan lengkung argon, ia adalah lebih dari sepuluh kali kelajuan penyeludupan tinggi. Oleh itu paip baja tidak stainless untuk penggunaan umum mempunyai kadar konsumsi yang lebih tinggi. Oleh kerana kelajuan tinggi penyeludupan frekuensi tinggi, ia sukar untuk membuang penyeludupan dalam paip penyeludupan. Pipa besi stainless terweld tidak boleh dibawa oleh industri kimia dan nuklear, yang juga merupakan salah satu sebab.

Bad IschlPertama-tama, mari kita faham apa itu besi yang tidak stainless. Juga dikenali sebagai besi yang resisten asad yang tidak stainless. Dalam aplikasi praktik, besi yang menentang medium kerosakan lemah sering dipanggil besi yang tidak stainless, sementara besi yang menentang medium kimia dipanggil besi yang menentang asid. Sebab perbezaan dalam komposisi kimia antara kedua-dua, yang pertama tidak perlu menolak kerosakan medium kimia, sementara yang kedua-duanya biasanya tidak bersih. Keperlawanan korosi dari besi yang tidak stainless bergantung pada unsur legasi yang ada dalam besi. Chromium ialah unsur asas bagi besi yang tidak stainless untuk mendapatkan perlawanan korosi. Apabila kandungan krom dalam besi mencapai kira- kira %, krom bereaksi dengan oksigen dalam medium korosif untuk membentuk filem oksid tipis (filem pasipasif diri) di permukaan besi,Bad IschlPlat besi tidak stainless 5cr15mov, yang boleh mencegah korosi lanjut matriks besi. Selain krom, unsur legasi yang biasanya digunakan termasuk nikel, molybdenum, titanium, niobium, tembaga, nitrogen, dll., untuk memenuhi keperluan pelbagai penggunaan pada mikrostruktur dan ciri-ciri besi yang tidak stainless.

Setelah menetapkan suhu besi cair di stesen letupan argon, ia ditangkap ke meja putaran ladle untuk melempar terus menerus.

Seri & mdash; Besi selai krom yang tahan panas.