ChipataPengubah jenis kotak 800Ciri-ciri gaya utama

  • masa pelepasan:2022-10-22 14:59:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:364
  • Penerangan pantas:

    Chipata,Operasi pengubah tenggelam minyakSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi,ChipataPen

Kandungan artikel

Operasi pengubah tenggelam minyak

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi,ChipataPengubah kotak lama, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

ChipataPerubah telinga pemeriksaan

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Malindi(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.


ChipataPengubah jenis kotak 800Ciri-ciri gaya utama



Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Huraian kerjaSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Pasukan pengubah kuasa

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan,ChipataKeperlawanan tanah pengubah distribusi, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.


ChipataPengubah jenis kotak 800Ciri-ciri gaya utama



oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%,ChipataPengubah distribusi tenaga tinggi, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Sedia dan efisienPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

ChipataBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Pembuat pengubah kuasa

BadIschlMaklumat produk lain
  • La Seine sur merPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftPeluang Strategik dalam Industr

    La Seine sur merPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftPeluang Strategik dalam Industr

  • La Seine sur merJembatan naik bimbit 10 tonBagaimana kita dapat memanfaatkan segala yang terbaik

    La Seine sur merJembatan naik bimbit 10 tonBagaimana kita dapat memanfaatkan segala yang terbaik

  • La Seine sur merLift luar rumah di tingkat tiga.Keupayaan menyusun yang kuat

    La Seine sur merLift luar rumah di tingkat tiga.Keupayaan menyusun yang kuat

  • AshtarakPenukar jenis kotak 50 kVBawalah anda memahami keadaan baru

    AshtarakPenukar jenis kotak 50 kVBawalah anda memahami keadaan baru

  • BiscegliePlatform penangkapan hidraulik garpu guntingApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan

    BiscegliePlatform penangkapan hidraulik garpu guntingApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan

  • BisceglieTekanan hidraulik paksi naik bimbitBercakap mengenai trend baru

    BisceglieTekanan hidraulik paksi naik bimbitBercakap mengenai trend baru

  • DunakesziPlatform type hydraulic boarding bridgePenggunaan meluas

    DunakesziPlatform type hydraulic boarding bridgePenggunaan meluas

  • DunakesziJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKeperluan ketepatan dimensi

    DunakesziJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKeperluan ketepatan dimensi

  • segera:Peringatan: Maklumat ChipataPengubah jenis kotak 800Ciri-ciri gaya utama memberi anda ChipataPengubah jenis kotak 800Ciri-ciri gaya utama oleh syarikat kami, perkhidmatan ChipataPengubah jenis kotak 800Ciri-ciri gaya utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChipataPengubah jenis kotak 800Ciri-ciri gaya utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChipataPengubah jenis kotak 800Ciri-ciri gaya utama. ChipataPengubah jenis kotak 800Ciri-ciri gaya utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChipataPengubah jenis kotak 800Ciri-ciri gaya utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!