ChambishiPengubah kuasa 630 jenis keringTujuan perkhidmatan

  • masa pelepasan:2022-10-22 16:30:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:148
  • Penerangan pantas:

    Chambishi,Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak.

Kandungan artikel

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

ChambishiPeralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

SundsvallKebocoran minyak di flange looper

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


ChambishiPengubah kuasa 630 jenis keringTujuan perkhidmatan



Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik,ChambishiPembuat pengubah jenis kering 630, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar,ChambishiPengubah kuasa 4000kva, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


ChambishiPengubah kuasa 630 jenis keringTujuan perkhidmatan



Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Selamat datang panggilanKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya,ChambishiDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyak, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Chambishi(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

BadIschlMaklumat produk lain
  • WiesbadenJembatan naik bimbit ForkliftSpesifikasi sangat ketat

    WiesbadenJembatan naik bimbit ForkliftSpesifikasi sangat ketat

  • WiesbadenPlatform angkat gerak jenis garpu guntingIndustri yang berbeza

    WiesbadenPlatform angkat gerak jenis garpu guntingIndustri yang berbeza

  • WiesbadenPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikDatang dan bawa anda memahami ciri prest

    WiesbadenPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikDatang dan bawa anda memahami ciri prest

  • BinaPeralatan pengubah jenis keringInteraksi media biologi

    BinaPeralatan pengubah jenis keringInteraksi media biologi

  • DavintelHydraulic guide rail lifting platformKaedah proses pembuatan biasa dalam industri

    DavintelHydraulic guide rail lifting platformKaedah proses pembuatan biasa dalam industri

  • DavintelJembatan naik hidraulikBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhatian dalam pen

    DavintelJembatan naik hidraulikBercakap mengenai perkara-perkara yang memerlukan perhatian dalam pen

  • OstrovinkaJembatan naik bimbit hidraulikApa masalah di pasaran industri

    OstrovinkaJembatan naik bimbit hidraulikApa masalah di pasaran industri

  • OstrovinkaPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingCara mengatasi kelainan

    OstrovinkaPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingCara mengatasi kelainan

  • segera:Peringatan: Maklumat ChambishiPengubah kuasa 630 jenis keringTujuan perkhidmatan memberi anda ChambishiPengubah kuasa 630 jenis keringTujuan perkhidmatan oleh syarikat kami, perkhidmatan ChambishiPengubah kuasa 630 jenis keringTujuan perkhidmatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChambishiPengubah kuasa 630 jenis keringTujuan perkhidmatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChambishiPengubah kuasa 630 jenis keringTujuan perkhidmatan. ChambishiPengubah kuasa 630 jenis keringTujuan perkhidmatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChambishiPengubah kuasa 630 jenis keringTujuan perkhidmatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!