ShurugwiPengubah minyak terjun 35kVApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja

  • masa pelepasan:2022-10-22 18:08:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:418
  • Penerangan pantas:

    Shurugwi,Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan

Kandungan artikel

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

ShurugwiJika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

KisvardaJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan,ShurugwiPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis kering, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh,ShurugwiModel umum pengubah kuasa, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Apabila pengubah keluar dari fasa,ShurugwiPengubah terjun minyak 630, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.


ShurugwiPengubah minyak terjun 35kVApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja



Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


ShurugwiPengubah minyak terjun 35kVApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja



Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Sangat disarankanSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

ShurugwiSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

BadIschlMaklumat produk lain
  • KeseronokanJembatan pengangkutan yang tetapPelan pembetulan masalah industri

    KeseronokanJembatan pengangkutan yang tetapPelan pembetulan masalah industri

  • KeseronokanHarga untuk membuka jembatan naik bimbitSpesifikasi operasi harian

    KeseronokanHarga untuk membuka jembatan naik bimbitSpesifikasi operasi harian

  • KeseronokanLift Duduk Rumah VillaApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan

    KeseronokanLift Duduk Rumah VillaApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan

  • EjmiatsinPenukar jenis kering scb10Reka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah

    EjmiatsinPenukar jenis kering scb10Reka bentuk struktur unit gelendong berkelajuan rendah

  • RiminiPlatform penangkapan hidraulik 15 meterPertimbangan pemilihan

    RiminiPlatform penangkapan hidraulik 15 meterPertimbangan pemilihan

  • RiminiRancangan jambatan naikParameter proses terbaik

    RiminiRancangan jambatan naikParameter proses terbaik

  • Kegure TarnovskyJenis bergerak hidraulik paksi naikPermintaan pemulihan, harga masih mempunyai ruang

    Kegure TarnovskyJenis bergerak hidraulik paksi naikPermintaan pemulihan, harga masih mempunyai ruang

  • Kegure TarnovskyIndustrial rail type lifting platformApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaa

    Kegure TarnovskyIndustrial rail type lifting platformApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaa

  • segera:Peringatan: Maklumat ShurugwiPengubah minyak terjun 35kVApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja memberi anda ShurugwiPengubah minyak terjun 35kVApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja oleh syarikat kami, perkhidmatan ShurugwiPengubah minyak terjun 35kVApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ShurugwiPengubah minyak terjun 35kVApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ShurugwiPengubah minyak terjun 35kVApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja. ShurugwiPengubah minyak terjun 35kVApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ShurugwiPengubah minyak terjun 35kVApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!