RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar

  • masa pelepasan:2024-03-28 14:09:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:118
  • Penerangan pantas:

    Radomsko,Sambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk

Kandungan artikel

Sambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.

RadomskoBahagian kuasa ialah pautan bekalan kuasa jenis trek panduan lif, yang merupakan tulang belakang seluruh sistem dan komponen yang mengubah tenaga elektrik ke saluran tenaga kinetik, termasuk bekalan kuasa, suis kuasa, komponen elektrik, motor, dll.

Terdapat banyak bunyi yang dijana bila menggunakan jembatan naik hidraulik bergerak. Jadi, di mana bunyi-bunyi ini disebabkan? Bahkan, stesen pam, silinder besi dan peralatan besi adalah semua sumber bunyi. Hari ini kami akan menganalisis untuk anda: . Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Selepas mendengar bunyi dari jambatan boarding hidraulik, periksa pertama jika ada masalah dengan stesen pompa hidraulik motor, dan peranti penyesuaian, dan jika bunyi disebabkan oleh getaran.

SedhiouSebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding,RadomskoJembatan boarding logistik, seperti jambatan boarding bergerak sendiri, jambatan boarding bergerak secara manual membantu,RadomskoAxle Co., Ltd., dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.

Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.


RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar



Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Adopting imported sealing components to ensure excellent sealing performance of the hydraulic system; Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport, dengan prestasi penutup yang baik dan hidup perkhidmatan panjang; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Dipersediakan dengan tongkat sokongan untuk memastikan keselamatan pegawai penyelamatan memasuki dalaman jambatan papan naik untuk penyelamatan, jambatan papan gerak bergerak adalah jenis jambatan papan bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan disediakan dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Apabila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang Ia boleh dengan mudah dan mudah mencapai pergerakan tarikan.

Hidup platform angkat yang boleh diakses atau produk lif adalah terbatas, dan penggunaan panjang atau pemasangan yang tidak sesuai boleh menyebabkan siri masalah dan faktor lain, seperti batu. Apabila masalah ini berlaku, jambatan penerbangan tetap patut dihentikan dari penggunaan dan penyelamatan profesional dan pemeriksaan boleh diberitahu dalam skop. Jika peranti ini terus digunakan, ia boleh pecah,RadomskoMoving the boarding bridge, tiba-tiba jatuh atau kemalangan berbahaya lain boleh berlaku, jadi ia mesti dianggap serius!

Jembatan juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.

Kejujuran dan keuntungan bersamaPenyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.

Terdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal boleh efisiensi kerja mereka dipaksimumkan. Di bawah, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.

Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.


RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar



Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, saya akan membawa anda untuk memahami!

HargaCommon&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, and be more robust than other channel structures.

Kelajuan pembangunan industri gudang dan logistik semasa adalah sangat cepat, dan forklift boleh dilihat di berbagai kilang, workshops, adakah anda pernah melihat peralatan muatan dan muatan hidraulik yang digunakan bersama dengan forklift? Ia terutama direka untuk membantu memuatkan dan memuatkan barang secara manual dengan cepat.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

RadomskoJembatan penerbangan hidraulik tidak hanya mengurangkan intensiti kerja, tetapi juga menggandakan efisiensi operasi memuatkan dan memuatkan, mempercepat kelajuan logistik, dan mencapai keuntungan ekonomi yang signifikan. Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.

Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.


BadIschlMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar memberi anda RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar oleh syarikat kami, perkhidmatan RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar. RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!